نرم افرار اتوماسیون اداری و BPMS ،نرم افزاریست که با کمک آن میتوان تمامی کار مرتبط با سازمان و شرکتهای متفاوت را سامان دهی کرد.
نرم افزار اتوماسیون اداری میتواند تمام دیتاها و داده های ورودی به سازمان را بررسی کرده به نقد و تحلیل آن بپردازد و اطلاعاتی در رابطه با نحوه ی کارکرد شرکت و یا سازمان به کارمندان بدهد.
همچنین میتواند به ذخیره سازی و انتقال دیتاهای ورودی بپرازد. جهت برنامه ریزی جلسات و میتینگ های روزانه برنامه یادآوری و هماهنگی داشته باشد و بتواند به طرز دقیقی اطلاعات را بین کاربران با حفظ جزییات جا به جا کند.نرم افزار BPMS به نرم افزاری گفته میشود که برای مدیریت کسب و کار استفاده میشود.
این نرم افزار به شرکت ها کمک میکند تا به فرایند کسب و کارشان را بهبود بخشند و بتوانند با دقت بیشتری تمامی امور مرتبط با بیزینسشان را جلو ببرند. اساسا نرم افزار BPMS میتواند به نرم افزار های اتوماسیون کمک کند و نحوه ی استفاده از اطلاعات استفاده شده را بصورت دقیقی پیگیری و ردیابی کند ونقاط ضعف و قوت کسب و کار ،جاهایی که نیاز به تغییر و اصلاح دارد را مشخص میکند و آمار دقیقی برای هرچه بهتر شدن مدیریت کسب و کار را به ما میدهد.
نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتریان باعث بهره دهی هر چه بیشتر بیزینس های در حوزه های مختلف بازار میشود. این نرم افزارها با ارائه ی دید جامع به اطلاعات این بهره دهی را افزایش میدهند. دیدجامع شامل شرح وقایع مشتری و اتفاقات مختلفی در موارد مختلف از بازاریابی تا خدمات پس از فروش میشود که به بیزینسها در تصمیمگیریها کمک میکند.
علاوه بر این گزارشات پروفایل های مشتریان منابع ارزشمندیست که این نرم افزارها برای بیزینس ها فراهم میآورند. و میتواند به کارفرما اطلاعات جامعی در ارتباط با مراحل یافتن مشتری و نگهداری و ارائه ی بهترین خدمات به او باشند. ساماندهی به مراحل ارتباط با مشتری در لایه های مختلف قبل و حین و بعد از خرید محصول میباشد.
این نرم افزار اطلاعات مختلف مشتری ها را همسان میکند و در موقعیت های مختلف به کارفرما یادآوری میکند تا بتواند در حوزه های مختلف مارکتینگ از این اطلاعات طبقه بندی شده برای فروش بیشتر استفاده کند.
نرم افزارهای حسابداری آنلاین دارای معایب و محاسن زیادی هستند که هر مجموعه با توجه به ویژگی های موردنظرش و کارکردی که برایشان اولویت دارد ، میتواند بین این دو انتخاب کند و نرم افزار مربوطه را تهیه کند و در مجموعه اش به کار بگیرد. از جمله نکات مثبتی که در این نرم افزارهای حسابداری آنلاین وجود دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
این نرم افزارها چون به صورت تحت وب ارائه میشوند و بر روی انواع مرورگرها اجرا میشوند باعث ایجاد دسترسی حداکثری کارفرما و حسابدار به حساب های مجموعه میشود. به این صورت که در هر زمان و هر مکان و هرجایی شما میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید و به حساب های شرکت خود دسترسی داشته باشید.
گاهی شرایط اضطراری پیش میاید و شما خارج از شرکت هستید و نیازمند دسترسی فوری به صورت حساب های شرکت دارید، این نرم افزار همواره در دسترس شماست و بر روی لپ تاپ وگوشی های همراه به راحتی اجرا میشود و عملکرد محدودی ندارد. همچنین این نرم افزار شما در جریان جزیی ترین هزینه های شرکت قرار میدهد و دیگر نیاز نیست از حسابدار خود لیستی از جزییات را برای بررسی بخواهید.
این نرم افزار به شما کمک میکند تا هر زمان نیازمند اطلاعات و جزییاتی از حساب کتاب های قدیمی خود هستید، تنها با یک سرچ ساده به آن دسترسی پیدا کنید و دیگر خبری از پرونده های بایگانی شده ی بسیار زیاد و جستجو بین آنها نیست.
نرم افزار CRM ابزاریست که در کسب و کارها برای مدیریت قسمت های مختلف بکار میرود. این نرم افزاز توانایی یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان را داراست و میتواند تمامی بخش های یک کسب و کار را به یکدیگر ارتباط دهد و اطلاعات موردنیاز هر قسمت را دراختیار کاربر قرار دهد.
این نرم افزار تمامی فرایندهای ارتباط با مشتری را مدیریت میکند و از مراحل ابتدایی کسب و کار که شامل بازاریابی فروش محصولات ،پروژه های انجام شده داخل شرکت ، روند تولید محصولات ،فروش و ارائه ی خدمات پشتیبانی بعد از فروش را شامل میشود.
نرم افزار CRM میتواند اطلاعات کامل هر مشتری را به کاربر مخصوص خود ارائه دهد. علاوه بر این میتواند تمامی اطلاعات تاریخچه ی کاری مشتری با شرکت یا کسب و کار را بصورت دقیق به کاربر بدهد.
اطلاعاتی مانند تاریخ معاملات،هزینه ها،مقدار خرید مشتری،نحوه ی پرداخت،چگونگی سفارش و تحویل محصول،زمان عقد قرارداد و روند خرید مشتری به صورت فصلی یا ماهیانه و یا سالیانه.این امر باعث ایجاد دید 360 درجه ای نسبت به مشتری و ارائه ی خدمات دقیق تر و شناخت کامل تر میشود و در نهایت میتواند میزان سود دهی به کسب و کار را تخمین بزند.